Mind your step, op weg naar Melbourne - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Mind your step, op weg naar Melbourne - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Mind your step, op weg naar Melbourne

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

01 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Eindelijk is het dan zo ver. Na maanden te moeten wachten is vandaag de dag dat ik aan mijn reis rond de wereld begin. Met dus als eerste stop Melbourne, nou ja.. Eerst nog even een tussenlanding van 3 uur in Abu Dhabi. Het afscheid nemen van mijn vrienden en van mijn moeder en broertje was natuurlijk minder, maar het mag de pret niet drukken. Ik ga 4 weken ontiegelijk genieten van alles wat de steden mij te bieden hebben. Ik zie het wel weer gebeuren dat het in no time voorbij baat, maar ik ga het zien.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn zal ik zo veel mogelijk nog verslag doen over mijn avonturen via deze blog. Als het een beetje meezit met internet wil ik het eigenlijk elke dag doen.
In ieder geval.. Nog 26 uur en dan landt deze jongen in Melbourne

Ik heb er zin in!

  • 01 Maart 2016 - 22:52

    Yonca:

    Ik ben zo enorm trots op jou cutie! Let life surprise you!
    Ik hou van je

  • 02 Maart 2016 - 05:39

    Jonathan Buijs:

    Ahw dank je wel cutie! Voelt goed om dat te lezen!
    Geniet jij nog lekker van Londen, voor je het weet ben ik weer terug! :)
    I love you

  • 02 Maart 2016 - 17:26

    NBG-BG:

    We gaan je reisverslag volgen, Jonathan! Geniet van je reis! Groeten van alle NBG-ers van de begane grond (NBG-BG :)

  • 03 Maart 2016 - 03:15

    Jonathan Buijs:

    Haha top! Heel leuk dat jullie dat gaan doen!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5888

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: