Sydney dag 1 (08/03) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Sydney dag 1 (08/03) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Sydney dag 1 (08/03)

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

08 Maart 2016 | Australië, Sydney

Goedemorgen Nederland!

Sorry dat ik gister niks meer van mij heb laten horen, mijn mobiel weigerde om foto's te uploaden en ik had geen zin om een verhaal te schrijven over mijn eerste dag hier zonder dat ik daar foto's bij kon zetten. Dus nu zit ik hier op de computer en heb mijn sd kaart er in gestopt: klaar om 2 blogs te schrijven.

Gisteren was echt geweldig! Sydney is net als Melbourne een verschrikkelijk mooie stad, ook al heb ik wel het idee dat het wat ruimer is opgezet. Hierdoor is er ook meer ruimte voor klassiek ogende gebouwen en lijkt de skyline wat minder indrukwekkend. Maar alsnog is het hier schitterend!

Gisteren ben ik meteen maar de wandeling van het boekje gaan doen, zodat ik op die manier meteen veel zou zijn. En ik heb zeker veel gezien gisteren. Van het gemeentehuis tot de grote uitkijktoren hier en van een schitterend park tot een nog mooiere kerk.

Verder heb ik ook gezien hoe een zakkenroller, of in dit geval eerder een tassendief, werd achterna gezeten door de persoon wiens tas werd gepakt. Was even heel apart om te zien, maar het schudde mij ook wel weer wakker dat ik goed op mijn spullen moet letten.

Het weer was zoals gewoonlijk schitterend, ongeveer 29 graden. Ik kan ondertussen duidelijk op mijn gezicht zien waar mijn bril normaal gesproken zit haha. Verder zal ik jullie niet jaloers maken.

Na dit alles ben ik het hostel nog mee gaan doen aan trivia hier, om op die manier meteen wat mensen te leren kennen, dat was uiteindelijk ook heel gezellig!

Goed.. dat was het wel wat betreft de dinsdag, ik zal even foto's uploaden en dan meteen doorgaan naar het verslag van vandaag.

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5871

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: