Op naar Everson! - Reisverslag uit Everson, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Op naar Everson! - Reisverslag uit Everson, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Op naar Everson!

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

21 Maart 2016 | Verenigde Staten, Everson

Goedemorgen Nederland!

Vandaag was weer een hele leuke en gezellige dag!

Zoals in de vorige post aangegeven zou ik vandaag worden vergezeld en opgehaald door Abrielle en Arika, de twee kleindochters van mijn opa's zus, die net over de grens in de VS wonen.

Niet veel tijd nadat ik de blog had gepost kwamen ze aan en zijn we eerst naar de uitkijktoren hier geweest! Het uitzicht was, ondanks de bewolking, toch heel indrukwekkend!

Hierna zijn we nog even naar de Vancouver Art Gallery gegaan. Het was op zich allemaal vrij bijzondere kunst, maar er was ook nog een klein deel met Andy Warhol, wat wel gaaf was!

Daarna begon het zo te regenen dat we al snel besloten terug te gaan naar de VS. Na een korte treinrit en daarna nog een autorit, kwamen we rond 18:30 aan bij het huis van de meiden. En dan heb ik het niet over een rijtjeshuis zoals wij die kennen. Ze hebben hier alleen al 3 plekken voor een auto in de garage..

De ouders zijn echt ongelofelijk vriendelijk. Toen ik binnen kwam werd ik al meteen begroet met een knuffel van de moeder en ook de vader is heel aardig. Hierna zijn we nog heel even naar tante Kate, hun oma (en dus mijn opa's zus) gegaan. En daarna zijn we gezellig gaan bowlen met nog 2 vriendinnen van de meiden.

Al met al was het een leuke dag! Ik ben wel blij dat ik nu eindelijk in bed lig haha.

Ik ga nu dus ook lekker slapen.

Morgen eerst naar Bellingham, een grotere stad in de buurt en daarna met een groot deel van de familie uit eten. Thais voedsel, dat wordt weer een nieuwe voor mij haha. Ik voel me hier in ieder geval heel erg op mijn gemak en heel erg welkom, iedereen is verschrikkelijk vriendelijk.

In ieder geval: succes vandaag weer!

Ik ga slapen! :)

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 5901

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: