Sydney en Honolulu op 1 dag - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Sydney en Honolulu op 1 dag - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Sydney en Honolulu op 1 dag

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

12 Maart 2016 | Verenigde Staten, Honolulu

Goedemorgen lieve mensen!

Ik ben veilig op Hawaii aangekomen en heb hier ook mijn eerste dag al gehad!
Een 45 uur lang durende 12 maart, dat was weer wat nieuws voor mij.
Ik heb eerst nog ongelofelijk kunnen genieten van Sydney. Daar ben ik nog de grote toren ingeweest en heb op zo'n 250 meter hoogte van het uitzicht kunnen genieten.

Daarna door naar het vliegveld voor een 10 uur durende vlucht, die voor mijn gevoel heel snel voorbij ging. Ik heb hier en daar gelukkig nog even kunnen slapen, wat veel scheelde.
En nu ben ik alweer op de volgende schitterende plek: Honolulu, Hawaï. Het is hier ongelofelijk mooi!

Vandaag ben ik al een beetje in de buurt van mijn hostel gaan lopen en ben toen het hier begon te schemeren, dat is rond 18:30 al, nog richting het strand gelopen. Dat strand is overigens echt 2 minuten van mijn hostel weg, heel fijn voor de komende dagen haha.

Ik ga mij hier de komende dagen wel weer vermaken volgens mij, het weer is tot nu toe weer schitterend. Ze verwachten wel wat regen, maar ik moet eerst maar zien dat dat ook daadwerkelijk komt.

Geniet van jullie zondag!!!

Toch best gek dat ik nu ineens qua tijd achter loop in plaats van voor. Maar goed.. Dat blijft de komende 2,5 nog wel zo haha.

Liefs

P.s. het uploaden van foto's lukt niet helaas. Mocht het later wel lukken dan zal ik ze er meteen opgooien. Ik heb er wel een aantal naar mijn moeder en Yonca gestuurd, mochten jullie heel nieuwsgierig zijn haha. En ik zal de komende dagen ook wel op Facebook foto's gooien, zodat er nog genoeg mogelijkheden zijn om ze te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 5918

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: