Dag 3 en 4 op Hawaï! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 op Hawaï! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4 op Hawaï!

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

15 Maart 2016 | Verenigde Staten, Honolulu

Goedemorgen lieve mensen!

Sorry dat ik gisteren niks van mij heb laten horen, ik was het compleet vergeten. En toen het mij te binnen schoot, lag ik al heerlijk in bed.

Maar goed: dat betekent dat ik nu gewoon een samenvatting zal geven van de afgelopen 2 dagen. Voor mij waren dat dus maandag en dinsdag, aangezien het in Nederland 11 uur later is dan hier.

Maandag was eigenlijk best een relaxt dagje, ik had nu maar voor de zekerheid een wekker gezet om te voorkomen dat ik weer begin van de middag wakker zou worden haha. Ik heb eerst toen een tijdje geskyped met mijn vriendin (ook heel belangrijk en fijn) en ben daarna weer richting het strand gegaan. Daar heb ik heerlijk met een boek op een bankje gezeten, genietend van het weer en van het uitzicht.
Daarna ben ik nog even rond gaan lopen, op zoek naar andere plekjes voor een mooi uitzicht, en die heb ik ook zeker gevonden! Helaas begon het om 18:00 te regenen en bleef dat de hele avond doorgaan, maar dat maakte niet zo heel veel uit.

En dan vandaag, nou ja.. Dinsdag, ik was vandaag nog wat eerder op en ben opnieuw heerlijk bij het strand gaan zitten. Dit keer met een puzzelboekje, om toch nog een beetje mijn hersenen te stimuleren deze reis. Daarna weer even terug naar mijn hostel, zwembroek aan en weer naar het strand. En niet om te zwemmen, nee voor mijn eerste surfles!!
Ik vond het echt ongelofelijk gaaf om te doen. Het was mij alle keren gelukt om het surfboard te gaan staan, de ene keer uiteraard wat langer dan de andere keer. Maar dit was wel iets wat heel hoog op mijn lijstje stond en dat kan ik nu wel mooi afstrepen!

Daarna ben ik weer even teruggegaan om te douchen, om vervolgens de echte toerist uit te gaan hangen. Ik bedacht mij dat ik hier nu al aardig wat had rondgelopen, maar nog helemaal niet zo veel foto's had gemaakt. Daar moest verandering in komen natuurlijk! En ik had ongelofelijk mazzel: ik heb vandaag een van de mooiste zonsondergangen in mijn leven mogen meemaken. Het was echt schitterend. Het bracht ook meteen de nodige emoties mee naar boven, maar dat ziet niemand als je vooraan een pier staat. Deze dag gaat ook zeker de boeken in als een van de mooiste dagen van mijn reis, misschien uiteindelijk wel de mooiste.

Morgen ga ik het centrum van Honolulu in. Ik vind dat ik ook wel wat cultuur moet opsnuiven als ik hier toch ben haha!
Wat ik donderdag ga doen weet ik nog niet. Ik hoopte eigenlijk te gaan snorkelen en dolfijnen spotten, maar mijn boeking is zojuist gecanceld helaas. Dan maar even iets anders verzinnen om mijn laatste dag mee te vullen, maar dat zie ik morgen/overmorgen wel!

Eerst morgen nog genieten!

Foto's uploaden lukt nog steeds niet helaas, ik heb wel weer een stuk of 30 op Facebook gegooid. En verder ook weer wat naar mijn moeder en Yonca gestuurd, mochten jullie die nog tegenkomen kunnen zij misschien ook wat laten zien.

Succes weer vandaag!

Liefs

  • 16 Maart 2016 - 17:22

    Oma En Opa :

    Wij zijn blij dat je zo geniet jongen de foto,s zien we thuis wel. Dikke knuffel van ons !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 5920

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: