Goodbye Hawaii; on to Vancouver! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Goodbye Hawaii; on to Vancouver! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Goodbye Hawaii; on to Vancouver!

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

17 Maart 2016 | Verenigde Staten, Honolulu

Goedemorgen Nederland!

Dat was het dan. Mijn verblijf op Hawaii is nu echt ten einde. Op het moment van schrijven zit ik al op het vliegveld, wachtend tot ik kan boarden.

Maar wat heb ik een ongelofelijk mooie tijd gehad zeg. Deze 6 dagen hadden van mij best nog aangevuld mogen worden met nog een week, want ik heb echt genoten.

Vandaag ben ik nog net even wat meer naar het zuiden gelopen en ik wenste dat ik dat eerder had gedaan. Je had daardoor een nog mooier uitzicht op de hotels en op de bergen daarachter. En bij dat water zwommen er allemaal vissen, waardoor je er prachtig had kunnen snorkelen. Maar goed: dat kan dus mooi op mijn lijstje voor wanneer ik hier weer kom. Want dat is wel zeker: ik kom hier weer terug!

En zo dan naar stad nummer 4, Vancouver! Ik verwacht dat de tijd vanaf nu echt razendsnel gaat, aangezien ik overal maar 2/3 dagen blijf in plaats van de gebruikelijke 5 of 6. Dat betekent dus alleen maar dat mijn dagen goed gevuld moeten worden! En dat gaat vast wel goed komen!

Ik ben heel benieuwd naar Vancouver. Het weer zal wel even wennen zijn. Om van 25 graden naar 14 te gaan is nogal een verandering haha. Maar aan de andere kant: ik ben blij zolang het droog is, tegen kou kan ik me kleden.

Ik heb heel veel zin in dit nieuwe avontuur! En het betekent ook dat het nog maar een paar dagen duurt voor ik mijn verre familie weer zie, daar kijk ik ook heel erg naar uit!

Ik zal morgen weer wat van mij laten horen vanuit Vancouver! Tenzij ik al heel snel lig te slapen, maar daar ga ik niet vanuit!

Geniet van jullie dag mensen!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 5920

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: