Vancouver dag 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Vancouver dag 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Vancouver dag 2

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

19 Maart 2016 | Canada, Vancouver

Goedemorgen lieve mensen!

Hier dus blog 2 van vandaag!
Helaas heb ik ook weer slecht nieuws: de computers hier zijn van zo'n oud tijdperk dat hij mijn mobiel niet herkent als ik hem in de usb-aansluiting doe. Dat betekent dus dat ik nog steeds geen foto's kan uploaden.

Ik ga nog even een andere oplossing proberen te vinden, want ik vind het zelf nu ook wel heel vervelend worden dat ik alleen maar verhalen aan het typen ben en daar geen foto's bij kan doen om jullie nog wat meer te updaten.

Maar in ieder geval.. Dag 2! Na een redelijke goede nachtrust had ik weer energie voor een nieuwe dag! Na nog even geskyped te hebben met het thuisfront ben ik de stad ingedoken.

Eerst nog even over de grote winkelstraat gelopen, op zoek naar magneten voor op de koelkast thuis en voor een souvenirtje voor mijzelf. Dat eerste is binnen, dat tweede nog niet helaas.

Na deze speurtocht ben ik richting het water gelopen, wat weer een mooi uitzicht gaf over de bergen, die zo mooi nog met sneeuw bedekt zijn op de top! Daarna ben ik nog even naar het oude gedeelte van de stad gegaan: Gastown! Het was best grappig om de wat oudere gebouwen te zien, ze vallen wel op tussen de skyscrapers zullen we maar zeggen.

Het was weer heel leuk om te zien! Ik wilde eigenlijk vandaag nog de uitkijktoren in hier, maar na overleg met de 2 meiden die mij maandag komen vergezellen en ophalen hebben we besloten om dat maandag te gaan doen!

Morgen ga ik denk ik naar de Capilano Suspension Bridge, hangt er net een beetje vanaf wat het weer doet. Mocht het nou heel slecht worden, dan houdt het op. In dat geval ga ik denk ik ergens een museum in.

Ik ga het wel zien!

In ieder geval: geniet van jullie zondag!

Ik ga zo maar eens lekker slapen haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5919

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: