Sydney dag 2: Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Sydney dag 2: Bondi Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Sydney dag 2: Bondi Beach

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

09 Maart 2016 | Australië, Sydney

Goedemorgen iedereen!

Vandaag ben ik heerlijk met een groep van mijn hostel naar het bekende Bondi beach gegaan! We verzamelden om 11 uur om dan samen met een tour van het hostel naar de buurt van het strand te gaan en eerst nog een stuk langs de kade te lopen. We hebben vanwege de hoge temperatuur, 31 graden, en de grote groep de helft van de wandeling gedaan, maar alsnog: het was weer schitterend!
De oceaan is zo ongelofelijk mooi blauw, het lijkt haast nep. En ook de kade en de stranden zien er hier allemaal verschrikkelijk mooi uit, om verliefd op te worden.
In de groep fanatiekelingen zaten, naast mij, nog 3 Nederlanders. Dat was heel gezellig, ik heb weer genoeg contact kunnen hebben met mensen vandaag! 1 van die jongens gaat zelfs net als ik morgen naar de Blue Mountains, dus ik heb mooi iemand met wie ik de hele dag kan optrekken, ook heel fijn haha.
Ik geniet hier weer met volle teugen, maar heb wel het idee dat de tijd hier nog sneller gaat dan in Melbourne. Misschien komt dat omdat dit stad nummer 2 is, dus het iets minder wennen is dan dat het in Melbourne was.

In ieder geval: morgen ga ik de hele dag naar de Blue mountains, ik ben heel benieuwd. Voor zover ik heb gezien zal ik meerdere keren mijn hoogtevrees moeten battelen, maar dat kan ik!

Ik zal morgen ook weer een blog schrijven en uploaden, desnoods weer via de computer de foto's uploaden, dat komt wel goed!

Geniet van jullie dag allemaal!
Nog 3 weken en dan ben ik alweer terug, wat gaat dat toch hard..

Liefs

  • 09 Maart 2016 - 17:01

    Oma:

    Hallo Jonathan opa en ik zijn blij,dat je zo geniet je foto,s zijn weer erg mooi!!!

    tot horens en een dikke hug opa en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 5869

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: