Dag 9 - laatste volledige dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Dag 9 - laatste volledige dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Dag 9 - laatste volledige dag in Sydney

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

11 Maart 2016 | Australië, Sydney

Goedemiddag Nederland!

Vandaag was alweer mijn laatste volledige dag hier in Sydney! Het is weer eens ongelofelijk snel gegaan, maar ik heb onwijs genoten. Vandaag ook zeker weer.
Vandaag besloot ik om richting het Opera House te gaan lopen, maar eerst door de botanische tuin te gaan.
Die tuin op zich was al schitterend, maar het had ook nog eens een schitterend uitzicht op het Opera House en de Sydney Harbour Bridge daarachter. Ik heb mijn ogen uitgekeken en weer heel veel foto's genomen. De teller voor vandaag stond op 217 (voor de hele trip ondertussen op 971).

Na een tijdje te hebben rondgewandeld en vanuit het uitzicht te hebben genoten ben ik richting het Opera House gelopen, van dichtbij is hij ook echt verschrikkelijk indrukwekkend!
Ik ben zelfs nog gek gaan doen en ben mee gegaan met een tour door het Opera House. Dat is ook zeker een aanrader, het is ongelofelijk mooi van binnen.

Daarna, na wat selfies te hebben genomen, ben ik richting de harbour bridge gegaan. Ik had het zo getimed dat het niet veel nadat ik er op zou lopen de zon onder zou gegaan. En dat leverde verschrikkelijk mooie beelden op. Ik heb heel lang op die brug gestaan, gewoon simpelweg genoten van het uitzicht.

En nu weer terug in het hostel, morgenochtend mijn backpack met de laatste dingen vullen, uitchecken en dan voor de laatste keer de stad in. Ik ga hoe dan ook hier de hoge uitkijktoren in, dus ik hoop op helder weer.

Morgen vlieg ik om 11:20 Nederlandse tijd naar Hawaii, dan kom ik rond 22:25 daar aan! Dus morgen zal er ook weer even geen blog zijn, maar ik zal het snel goed maken!

Wordt toch gek om dan ineens 11 uur achter te lopen in plaats van 10 uur voor haha.

Geniet van jullie dag en alvast van jullie weekend!!

Liefs

  • 11 Maart 2016 - 12:24

    Yonca:

    Wat ben ik toch onwijs trots op jou!
    De dagen vliegen voorbij, geniet van je reis en voor je het weet zijn we weer herenigd :)

  • 11 Maart 2016 - 14:58

    Stefan:

    ik sluit me aan bij bovenstaand bericht, je zal wel niet kunnen wachten om mij weer te zien :)
    verder zijn het erg mooie foto's en is het leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet van hawaii :D

  • 12 Maart 2016 - 10:31

    Angela Visser:

    Ik ben weer op de hoogte van je avontuur echt super gaaf allemaal. Ik wens je nog een hele fijne vedere reis toe. Groetjes Angela.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 5874

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: