Bonjour uit een regenachtig Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Bonjour uit een regenachtig Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Bonjour uit een regenachtig Vancouver

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

20 Maart 2016 | Canada, Vancouver

Goedenavond lieve mensen!

Dat was dag nummer 3 in Vancouver alweer! En helaas viel de dag een beetje tegen. Het regende constant op een redelijk hoog tempo, waardoor er weinig aan was om te doen.

Ik ben nog wel even in de stad in geweest, op zoek naar een souvenirtje voor mijzelf, maar daarna ben ik snel weer naar binnen gedoken voor de warmte van het hostel.

Jesse attendeerde mij er wel op dat er heel veel casino's in Vancouver waren, dus ik besloot om nog even een gokje te wagen. Ik bedoel.. Hier mag het, in de VS niet. Helaas ging dat ook niet met heel veel succes haha.

Maar ik kwam op mijn weg naar het casino wel langs het stadion van de voetbalclub hier. En dat stadion was belicht met de Canadese vlag, wat wel mooi was om te zien!

En nu zit ik alweer in de Starbucks, op de twee kleindochters van mijn opa's zus te wachten. Eerst zullen we vandaag nog door Vancouver gaan om vervolgens vanavond met z'n drietjes terug te gaan naar hun huis! Ik blijf morgen daar dan nog de hele dag, zodat ik hun plaats ook eens keer kennen. Woensdag gaan we dan naar Seattle.

Ik heb heel veel zin in de komende dagen, ik vind het ook leuk om die meiden weer te zien!

Slaap lekker alvast mensen, ik zal vanavond nog even een nieuwe blog posten over de rest van de dag!

Oh voor ik het vergeet: de foto's van Hawaii en van de eerste twee dagen Vancouver staan nu online (dank u mam!)!
Ik stuur nu steeds de foto's die ik gepost wil hebben naar mijn moeder en die zet ze er dan op!

Dus tot ik naar New York ga zal het op die manier gaan, daarna is het weer even afwachten. Dit aangezien mijn moeder en broertje zelf ook naar New York komen haha.

Anyway fijne avond nog en slaap lekker!