Bellingham en omstreken - Reisverslag uit Everson, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Bellingham en omstreken - Reisverslag uit Everson, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Bellingham en omstreken

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

22 Maart 2016 | Verenigde Staten, Everson

Goedemorgen Nederland!

En dat is alweer een dag voorbij met deze gezellige mensen!

De dag begon goed vandaag: ik kreeg het voor elkaar om door mijn wekker heen te slapen, dus werd net na 9:00 uur wakker, in plaats van 8:00. En ja.. Toen kwam al snel het nieuws van Brussel, dat zorgde ook voor een stil moment in de keuken..

Maar goed: Ik moet dit niet in angst omzetten voor mijn komende vluchten, want ik heb nog een week te gaan. Een week waarin ik ongelofelijk ga genieten!

Vandaag was ook echt weer een hele leuke dag! We zijn naar een stad hier in de buurt gegaan. In die stad zijn we naar een grote muziekwinkel gegaan. Hier hadden ze verschrikkelijk veel op vinyl, wat heel gaaf was! Arika was zelfs zo gek om te zeggen dat ik er 1 mocht kiezen en dat zij die voor mij zou betalen. Dus ik heb op aanraden van Abrielle voor eentje van Mumford and sons gekozen. En zelf voor mij/mijn vriendin nog maar wat andere gekocht! Nu alleen nog een platenspeler, dat moet ook maar heel snel! Oh en ik heb ook nog een cd gehaald haha.

Na dit gingen we naar een comicbookstore, wat ook heel gaaf was om te zien! Helaas hadden ze niet de eerste nummers van de series, anders had ik waarschijnlijk ook hier nog van alles gehaald haha.

Daarna zijn we nog naar 2 boekenwinkels gegaan, ze waren allebei echt groot en hadden enorm veel boeken, echt heel leuk om te zien.

Maar we hebben ook echt dat sightseeing gedaan. We zijn naar een park met een kleine waterval hier geweest en ook nog even richting de haven! Dat park was ook echt heel gaaf! Ik heb er wat foto's gemaakt die ik hopelijk morgen kan uploaden!

Na dit alles ben ik nog gaan eten met Arika, Abrielle, hun oom Ryan en hun opa en oma. Dit was ook heel gezellig, was heel leuk om hun oom te ontmoeten!

Daarna zijn we ook nog eens naar een bar gegaan voor een triviaquiz. Hun oom was ook nog meegegaan. En dan zaten we nog bij 1 van de meiden van het bowlen en 2 anderen in het team.
Ik heb zo waar bij het sportgedeelte mijn steentje kunnen bijdragen. Waardoor al snel de opmerkingen kwamen dat ik maar hier moest blijven wonen haha.

Ik heb het echt ongelofelijk naar mijn zin gehad vandaag! Ik word door iedereen heel erg aardig ontvangen, het is echt hartverwarmend.

Morgen gaan we met de auto naar Seattle om daar de dag door te brengen. Ik weet in ieder geval dat de Space Needle op het programma staat, voor de rest laat ik mij nog verrassen. Daarna zullen de meiden mij nog even afzetten bij mijn hostel in Seattle, om vervolgens weer naar huis te gaan.

Gelukkig komen ze in september naar verschillende steden in Europa, helaas geen Nederland, en hebben we al afgesproken dat ik ze ergens kom opzoeken!

In ieder geval: ik ga nu lekker slapen!

Heel veel succes weer vandaag!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5888

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: