Snel door Seattle en op naar New York! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Snel door Seattle en op naar New York! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Snel door Seattle en op naar New York!

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

24 Maart 2016 | Verenigde Staten, Seattle

Opnieuw een hele goedemorgen Nederland!

Vandaag was mijn eerste, en meteen ook mijn laatste, lange dag in Seattle. En ik had besloten om nog redelijk rustig te beginnen. Gewoon even rustig te ontbijten en te skypen met mijn vriendin en dan de stad in te gaan.

Dat skypen werd iets langer dan even (oeps), maar ik heb alsnog alles kunnen zien dat ik wilde.

Om te beginnen het Centurylink field! Het stadion van de American Footballclub "Seattle Seahawks". Ik kan ondertussen zeggen dat ik aardig fan ben van de club, dus toen ik er achter kwam dat het stadion 5 minuten lopen van mijn hostel zat was ik ook heel erg blij! Ik kon zowaar nog een beetje op het terrein van het stadion, waardoor ik het veld en de tribunes nog een beetje kon zien.
Op dit moment word het veld gebruikt voor voetbalwedstrijden, dus nu stonden er doelen in plaats van de grote palen.

Na dit te hebben gezien ben ik nog even de fanshop in gegaan en heb een officieel shirt van de quarterback gekocht, en meteen ook een petje. Het kostte wat geld, maar ik kon het niet laten. Ik kom hier waarschijnlijk voorlopig niet meer terug, dus dan moet ik natuurlijk die kans met twee handen aangrijpen.

Na deze aankopen ben ik weer richting pike street gelopen, onderweg genoeg foto's gemaakt van de gebouwen etcetera. Nadat ik daar even wat had gegeten ging ik een deel langs het water teruglopen. En ik had vandaag weer mazzel: opnieuw was er een mooie zonsondergang, waardoor de lucht weer schitterend was. Ik heb dit nu al op Hawaii en in Vancouver en Seattle gehad, echt ongelofelijk!
Nadat ik nog even heb staan staren naar de lucht besloot ik door te lopen, terug richting het hostel. Opnieuw ben ik hier en daar nog even een zijstraatje ingedoken om foto's te maken. Dus voor ik bij het hostel was was het 19:45.

Daar heb ik even snel dat shirt aangedaan, even gekeken hoe het zat, en meteen wat foto's gemaakt. Ik zou graag willen delen hoe hij er uitziet, want ik vind hem veel vet. Helaas staat mijn mobiel het nog steeds niet toe.

Na dit alles ben ik rustig richting het station gegaan en heb de metro gepakt richting het vliegveld. En nu zit ik heerlijk met een warme chocomelk van de Starbucks, bij het raam, te genieten van de vliegtuigen. Er was nog een klein oponthoud nadat mijn souvenirs er heel gevaarlijk uitzagen op de scan, maar ik had mazzel: er zaten geen sporen van drugs op haha.

Nu zal ik nog even 45 minuten wachten voor het boarden begint. En dan ga ik alweer naar de laatste stad van mijn trip. Wat gaat het niet normaal hard.

Maar gelukkig zijn mijn moeder en broertje daar al om de laatste dagen met mij te delen. En nu mag ik even voor tourgids spelen in plaats van de toerist, ook heel fijn!

Ik heb ongelofelijk genoten de afgelopen dagen in Vancouver, Everson en Seattle. Ik ben Abrielle en Arika en hun familie ook echt heel erg dankbaar, want zij hebben de bezoeken aan deze steden toch wat meer glans gegeven!

Geniet weer van jullie dag! Veel succes met werken, als jullie moeten werken! 

Ik ga zo eens proberen tijdens een vlucht van 5 uur te slapen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 5894

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: