Honolulu Festival - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Honolulu Festival - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Honolulu Festival

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

13 Maart 2016 | Verenigde Staten, Honolulu

Goedemorgen mensen!

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Met mij gaat het nog steeds heel goed!
Ik geniet ook hier weer met volle teugen, het is hier allemaal zo schitterend!
Vandaag heb ik voor het eerst deze reis kunnen uitslapen, ik schrok om 11:45 wakker, omdat ik merkte hoe licht het wel niet was op de kamer haha.

Vandaag ben ik weer lekker langs het strand gaan lopen, ook heerlijk op een mooie lange weg die daar parallel aan loopt. Daar was toevallig vandaag ook nog een festival aan de gang met een grote parade, dus dat heb ik ook nog tijd staan aanschouwen. Was heel leuk om te zien!! Daarna ben ik doorgelopen naar een groot winkelcentrum hier om nog even extra leesvoer in te slaan, altijd handig om te hebben als je op het strand wilt liggen.

Op de terugweg merkte ik dat de optocht nog steeds bezig was, maar dat er nu in plaats van marchingbands, meer een soort optocht wat me deed denken aan carnaval. Zo kwam er een grote sumoworstelaar voorbij en een kleine en grote draak. Deze werden allemaal nog aangeduwd door mensen, heel mooi om te zien. Tevens werd er toen ook omgeroepen dat het festival zou worden afgesloten met vuurwerk voor de kust.

Dus ik besloot om net voor half 9 weer richting het strand te gaan voor de vuurwerkshow. En wauw, wat was dat gaaf zeg!! Het was zo ongelofelijk spectaculair om te zien!!

En nu weer lekker terug in het hostel! Ik wil morgen of overmorgen hier een surfles gaan nemen, kijken of de pro's het deze beginneling ook kunnen leren. Ik ben heel benieuwd haha! En dan woensdag als het goed is de zee op met een boot om te snorkelen en dolfijnen te spotten, daar heb ik ook heel veel zin in!!

Oh en vandaag is ook nog eens geregeld dat mijn moeder en Jesse mij komen vergezellen in New York!! Ik kijk daar echt ongelofelijk naar uit, het lijkt mij heel gaaf om met hun door die wereldstad te lopen. Zij gaan wel een dag eerder terug, dus ik eindig mijn reis wel hetzelfde als ik begon: alleen. Maar dat heeft ook wel weer iets vind ik.

Dan weet ik tenminste ook dat als er mensen op Schiphol staan, die er voor mij staan ;)

Geniet van jullie dag allemaal! Ik ga zo eens lekker slapen!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5896

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: