Honolulu it is! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Honolulu it is! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Honolulu it is!

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

16 Maart 2016 | Verenigde Staten, Honolulu

Goedemorgen Nederland!

Dat was dan alweer mijn laatste volledige dag op Hawaii, wat is het toch weer ongelofelijk snel gegaan!
Geen moment heb ik het idee gehad vandaag dat het alweer de vijfde dag was dat ik hier rondliep, ik blijf maar genieten en nieuwe dingen zien.

Vandaag ben ik richting Honolulu gaan lopen. Even voor de duidelijkheid: ik zit nu in Waikiki, volgens mij officieel een wijk van Honolulu. Maar nu ging ik echt richting het centrum. Dat was een wandeling van een uur, dus ik heb vandaag ook lekker mijn benen mogen inzetten haha.

Het was wel weer ongelofelijk mooi. Het eerste wat op mijn lijstje stond was een gebouw wat in de serie Hawaii Five-0 als hoofdkantoor wordt voorgedaan. Ik volg die serie op de voet, dus ik vond dat ik dat gebouw dan wel moest zien natuurlijk. Daar tegenover stond het Iolani paleis, wat ook op mijn lijstje stond, dus dat was lekker makkelijk!
Daarna ben ik nog richting de Aloha toren gelopen, om vervolgens via een heel mooi park richting een museum te lopen. Daar ben ik niet ingegaan, maar het zag er wel mooi uit van de buitenkant.

Daarna ben ik via de Wal-Mart, daar moet je natuurlijk ook in zijn geweest als het kan, en het grote winkelcentrum hier weer rustig richting het strand terug gelopen. Daar heb ik nog even rustig met een puzzelboekje genoten in de zon. En toen de wind opzette en het frisser werd ben ik weer naar mijn hostel gegaan.

Morgen mijn laatste dag hier dus, ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Waarschijnlijk naar een park waar ik nog niet ben geweest deze week. Vervolgens word ik om 18:45 mijn tijd opgehaald en vlieg ik om 22:20 (9:20 jullie tijd) naar Vancouver. Het is geen lange vlucht, iets minder dan 6 uur, dus ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen.
Ik land trouwens om 7:00 lokale, en 15:00 Nederlandse, tijd in Vancouver. Dus ik kan meteen de stad in daar, als ik daar de energie voor heb.

Maar daar gaan we gewoon vanuit!

Ik zal proberen morgen nog een blog te posten, anders dan zal het even een dag langer duren, maar dan zal ik netjes mijn laatste dag hier ook samenvatten.

Geniet van jullie dag!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 5891

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: