Aangekomen in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu Aangekomen in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Jonathan Buijs - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Vancouver

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

18 Maart 2016 | Canada, Vancouver

Goedemorgen Nederland!

Vandaag weer even 2 blogs, want gisteren had ik geen puf meer om een blog te schrijven!
Het goede is nieuws is dat ik geland ben in Vancouver!
En ondertussen ook alweer 2 dagen heb gehad hier, wat gaat het toch snel.

Maar eerst een samenvatting van dag 1! Ik heb trouwens een computer gevonden, nu moet hij alleen nog lief doen en mijn mobiel herkennen, zodat ik weer foto's kan uploaden... Gaat niet echt lekker wat dat betreft.

Maar goed; Vancouver! Ik was netjes net voor 7:00 lokale tijd al geland, helaas heb ik misschien een uurtje kunnen slapen, dus echt uitgerust was ik niet. Ik was gelukkig wel snel voorbij customs en had ook redelijk snel mijn backpack alweer. Het treinstation was ook heel makkelijk te vinden, dus uiteindelijk liep ik, na nog even de verkeerde kant op te hebben gelopen, net voor 9:00 het hostel al in!

Het hostel is best wel groot! Het heeft een verdieping of 5 a 6 als ik zo moet gokken en elke verdieping heeft weer 16 kamers ongeveer. En daarnaast 4 losse badkamers met allemaal 1 douche en 1 wc, dus je hebt hier gelukkig genoeg privacy!

Na even rustig te hebben gezeten en een beetje energie te hebben verzameld ben ik een beetje rond gaan lopen hier. Eerst over de lange straat van mijn hostel en even richting de supermarkt, daarna richting Stanley Park. Dat is een ongelofelijk groot park. Net voordat ik het park inliep stond ik op een wat hoger punt, te genieten van het uitzicht, toen een hele aardige vrouw vroeg of ik wilde dat zij even een foto maakte van mij. Dat kon ik natuurlijk niet afslaan, dus ik heb nu (al zeg ik het zelf) een leuke foto met een besneeuwde berg op de achtergrond! Die foto staat sowieso al op facebook, voor de mensen die benieuwd zijn.

Daarna ben ik daadwerkelijk het park ingelopen. Nu was het zo groot dat ik maar een klein deel heb gezien, maar het was wel heel gaaf om te zien! Tegen de tijd dat ik daar eindelijk liep begon de zon langzamerhand te zakken, wat weer schitterende foto's en uitzichten opleverde! Ik ben toen toch nog even doorgelopen en heb mooie totempalen gezien haha. Was heel bijzonder, maar wel leuk om die te zien!

Daarna ben ik via een andere route teruggelopen, om toch zo veel mogelijk al te zien van de stad! Toen ik uiteindelijk weer bij het hostel was, was ik helemaal op en ben snel mijn bed ingedoken.

Goed.. dat was dus dag 1, ik zal nu nog even kijken of de pc al mee wilt werken en daarna nog mijn verslag van vandaag schrijven!

Geniet van jullie dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jonathan

Actief sinds 23 Feb. 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 5897

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 30 Maart 2016

Mijn kleine reis over de wereld

Landen bezocht: